FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania? Tutaj znajdziesz odpowiedzi! Zebrałam najczęściej zadawane pytania wraz z wyjaśnieniami, aby ułatwić Ci korzystanie z mojej strony i oferty. Jeśli nie znajdziesz tutaj informacji, której szukasz, skontaktuj się z nami – chętnie pomogę.

  1. Jak mogę zamówić personalizowany produkt?

Możesz skontaktować się ze mną poprzez Facebook https://www.facebook.com/rekodzielojustynamroz / formularz kontaktowy https://www.rekodzielomroz.pl/?page_id=8 i podać szczegóły dotyczące zamówienia. Chętnie pomogę i doradzę.

2. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zależy od rodzaju produktu i poziomu personalizacji. Standardowo wynosi 7 dni roboczych, ale w okresach wzmożonych zamówień może się wydłużyć.

3. Czy mogę zamówić projekt przed realizacją?

Tak! Przygotowuje wizualizację i wysyłam do akceptacji przed wykonaniem projektu.

4. Jakie opcje personalizacji są dostępne?

W przypadku personalizowanych prezentów, upominków na różne okazje – Komunia Święta, Chrzest Święty, Roczek, Złote Gody, urodziny, imieniny, pójście na emeryturę, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Nauczyciela, Dzień Mamy i Taty – dostosowuje najbardziej jak da radę kolor oczu, fryzury, kolor ubioru, wzrost, znaki szczególne jak okulary, zarost, broda, wąsy i elementy zainteresowań. Do ramek możliwe jest również dołączenie ukochanego pupila. Z tyłu ramki/obręczy możliwe jest dołożenie życzeń, osobistych słów, które drukuje na papierze ekologicznym albo innym o wysokiej jakości.

5. Jakie materiały są używane do produkcji?

Moje dekoracje wykonuje ze sznurka, drewnianych akcentów, suszonych i sztucznych roślin, wełny czesankowej, mchu chrobotka. Dodatkowo stosuje drewniane ramki albo z płyty mdf oraz szklane kopuły dekoracyjne. Stawiam na najlepszą jakość i trwałość.

6. Jak dbać o wianek, makramę czy ramkę z postaciami ze sznurka?

Wszystkie wyżej wymienione produkty należy czyścić delikatnie rolką do ubrań albo wydmuchać suszarką do włosów. Jeżeli sznurek gdzieś się rozburzy – należy delikatnie ułożyć go palcami.

7. Czy mogę zamówić produkt w niestandardowym rozmiarze?

Tak, w miarę możliwości realizuje zamówienia indywidualne. Napisz do mnie, a sprawdzę, co da się zrobić!

8. Jakie są koszty wysyłki?

Koszt dostawy zależy od wagi i rozmiaru zamówienia. Podaje dokładną cenę przed finalizacją zamówienia.

9. Czy mogę zwrócić personalizowany produkt?

Z uwagi na indywidualne wykonanie personalizowane produkty nie podlegają zwrotowi, chyba że produkt ma wadę fabryczną.

Rękodzieło Mróz
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.