Jestem sklepem z unikalnym rękodziełem, dlatego wiem, że masz specjalne pytania. Zebrałam tutaj odpowiedzi na najczęstsze wątpliwości dotyczące zamówień personalizowanych, organizacji warsztatów oraz bezpiecznego pakowania i wysyłki moich unikatowych produktów.
Jeśli poniższe informacje nie rozwieją Twoich wątpliwości, skontaktuj się ze mną – chętnie pomogę!
__________________
PRODUKTY PERSONALIZOWANE, DEKORACJE I PAMIĄTKI
- Jak zamówić personalizowany prezent lub inną dekorację na zamówienie?
- Skontaktuj się ze mną mailowo lub telefonicznie, opisując swoją wizję (kolorystyka, materiały, okazja).
- Otrzymasz ode mnie wstępną propozycję i wycenę projektu.
- Po akceptacji i zaksięgowaniu płatności (lub zadatku, jeśli dotyczy), przystępuję do tworzenia Twojego rękodzieła. Cały proces projektowania jest uzgadniany z Tobą na bieżąco, aby efekt był w pełni satysfakcjonujący.
2. Jaki jest czas realizacji zamówienia personalizowanego/rękodzielniczego?
Czas realizacji rękodzieła jest dłuższy niż w przypadku gotowych produktów i zależy od jego złożoności i aktualnej ilości zamówień. Zazwyczaj jest to 10 dni roboczych od momentu akceptacji projektu i płatności. Dokładny termin otrzymasz w wycenie wstępnej.
3. Czy mogę zamówić pamiątkę na specjalną okazję (np. chrzest, komunię)?
Oczywiście! Specjalizuję się w tworzeniu personalizowanych pamiątek na uroczystości. Mogę wykonać unikalne prezenty na chrzest, komunię, rocznicę, ślub czy jubileusz, w pełni dopasowane do stylu wydarzenia i Twoich wymagań.
4. Jak dbać o produkty rękodzielnicze (wianki, dekoracje) aby służyły jak najdłużej?
Aby zachować piękno Twojego wianka z suszonych i sztucznych roślin lub innej dekoracji, stosuj się do poniższych zasad:
- unikaj bezpośredniego słońca, gdyż mogą wyblaknąć kolory,
- chroń przed nadmierną wilgocią i parą wodną (oprócz dekoracji z mchem chrobotkiem),
- delikatnie usuwaj kurz – idealny do tego będzie miękki pędzelek, rolka do ubrań albo suszarka z chłodnym, delikatnym podmuchem,
- jeśli sznurek gdzieś się rozburzy (makrama, laleczki/aniołki w ramkach) delikatnie ułóż go palcami.
5. Jakie materiały są używane do produkcji?
Moje dekoracje wykonuje ze sznurka, drewnianych akcentów, suszonych i sztucznych roślin, wełny czesankowej, mchu chrobotka. Dodatkowo stosuje drewniane ramki albo z płyty mdf oraz szklane kopuły dekoracyjne. Stawiam na najlepszą jakość i trwałość.
____________________
WARSZTATY
1. Jak zapisać się na warsztaty?
2. Co jest wliczone w cenę warsztatów?
Cena warsztatów obejmuje:
- wszystkie niezbędne materiały do tworzenia dzieła,
- udostępnienie narzędzi pracy,
- opiekę i instruktaż doświadczonego prowadzącego.
Po zakończeniu gotowy produkt zabierasz ze sobą do domu.
3. Czy na warsztaty może przyjść osoba początkująca?
Zdecydowanie tak! Moje warsztaty rękodzieła są stworzone dla początkujących i osób, które nigdy wcześniej nie miały styczności z daną techniką. Prowadzę krok po kroku, a najważniejsze są chęci i dobra zabawa! Dlatego przyjdź i skorzystaj w warsztatów, ponieważ to może być Twoja nowa pasja.
____________________
PAKOWANIE I WYSYŁKA
- W jaki sposób pakuje wianki i inne dekoracje?
Kwestia bezpiecznego pakowania rękodzieła jest dla mnie priorytetem.
Każdy wianek do wysyłki jest:
- owinięty folią ochronną,
- umieszczony w sztywnym kartonie z innymi dodatkowymi wypełniaczami,
- wysyłka najczęściej odbywa się kurierem.
Każda ramka lub inna mniejsza dekoracja:
- pakowana jest w pudełko kartonowe z wypełniaczem,
- sam produkt zapanowany jest w papier ekologiczny brązowy i/lub celofan i przewiązane wstążką, sznurkiem jutowym.
2. Czy jest pakowanie na prezent i czy można dodać liścik?
Tak, oferuję opcję pakowania na prezent za dodatkową opłatą. Przy składaniu zamówienia w koszyku możesz zaznaczyć opcję „Pakowanie ozdobne” i wpisać treść dedykacji – ręcznie dołączymy liścik do przesyłki.
3. Jaki jest koszt wysyłki dużych lub niestandardowych produktów (np. duże wianki)?
W przypadku wysyłki dużych dekoracji lub produktów o nietypowych gabarytach, koszty mogą być wyższe niż standardowe. Informacja o koszcie przesyłki niestandardowej pojawi się automatycznie w koszyku po dodaniu takiego produktu.
_____________________
PŁATNOŚCI, ZWROTY, REKLAMACJE
- Jakie metody płatności są dostępne w sklepie?
Akceptuje płatności szybkim przelewem online (BLIK, karty płatnicze) oraz tradycyjnym przelewem. Pełna lista systemów płatności i szczegółowe informacje znajdują się w moim Regulaminie Sklepu (sekcja Płatności).
2. Jakie są zasady zwrotu i reklamacji produktów?
Szczegółowe zasady zwrotu i reklamacji znajdziesz w moim Regulaminie Sklepu.
Natomiast pamiętaj, że ze względu na rękodzielniczy i personalizowany charakter moich produktów, prawo zwrotu w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie klienta może być ograniczone, zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. W razie wątpliwości proszę o kontakt przed złożeniem zamówienia.
3. Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Jestem do Twojej dyspozycji:
- Mailowo (najlepiej w sprawie zamówień personalizowanych): rekodzielojustynamroz@op.pl
- Telefonicznie: 661626500 (pon. – pt. w godz. 9:00 – 15:00)
